احمد ترحمی روز یکشنبه در جلسه استانی پیشگیری از کرونا افزود: ارائه آموزش عمومی و همگانی و رعایت اصول بهداشتی توسط مردم در پیشگیری از این ویروس موثر است.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و صادقانه به مردم در رابطه با کرونا در کنار فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی باید به ططور جدی لحاظ و اقدام مناسب به عمل آید.

این مسوول تاکید کرد: همکاری همه مردم و تلاش مسوولان نقش مهمی در پیشگیری از کرونا دارد و تاکنون در استان یزد اقدام‌های پیشگیری خوبی صورت گرفته است.

ترحمی یادآور شد: باید رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری از ویروس کرونا به صورت مکرر و منظم توسط متولیان امر به اقشار مختلف مردم در سطح  استان ارائه شود.

وی اظهار کرد: حس نشاط امید و انرژی بخشی در سطح جامعه با مشارکت عمومی و همیاری و همکاری دستگاه‌های مرتبط تقویت شود.

۱۰۲ نفر هفته گذشته به علت بیماری های تنفسی در مراکز درمانی استان یزد بستری شدند که یک نفر از آنان به علت ابتلا به کرونا فوت کرد، ۲ نفر دیگر هم به دلیل بیماری های تنفس درگذشتند، ۳۰ نفر مرخص و هم اکنون ۷۲ نفر بستری هستند.

بنا بر اعلام روز یکشنبه سخنگوی ستادملی مدیریت و مقابله با کرونا ، تاکنون ۹۷۸ نفر در ایران به این بیماری مبتلا شدند که از این تعداد ۵۴ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۷۵ نفر هم بهبود یافتند.

نخستین مورد این بیماری ۳۰ بهمن ماه گذشته در قم شناسایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.