*** ابرکوه 

امام جمعه ابرکوه با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس در تاریخ انقلاب گفت: مردم نمایندگانی انقلابی ، متّدین ، شجاع  ، کاردان ، مسوولیت‌پذیر، وظیفه شناس ، پرانگیزه که دلبسته به دنیا و مطامع مادّی آن نباشند  در گام دوّم انقلاب انتخاب کنند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می کند ، افزود: دشمنان با ایجاد مشکلات شدید اقتصادی در کشور و بد عهدی اروپایی ها و فشار آمریکایی ها منتظر دیدن نتیجه اند تا شاهد حضور حدّاقلی مردم در پای صندوق های أخذ رأی باشند.

وی اظهارکرد: اما، ملّت بزرگ ایران چنانچه در ۲۲ بهمن نشان داد که همواره وفادار به نظام و انقلاب هستند در آزمون امروز هم با حضور چشمگیر خود نشان می دهند که به دنبال ایران سربلند  هستند و ایران قوی با داشتن مجلس کارامد صورت می‌گیرد و به کشور مصونیّت می بخشد  .

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه  با بیان اینکه امروز روز رقابت و فردا روز رفاقت نامزدها ، اعضای ستادها و طرفداران آنهاست ادامه داد:  نامزدها باید با تسلیم شدن در برابر نتیجه انتخابات نشان دهند که انتخابات در کشور ما ظرفیّت اصلی برای پایگاه اجتماعی انقلاب است و این حضور پرشور که بیانگر وحدت جمعی در جهت پشتیبانی از نظام مردم سالاری دینی  است .

حسینی تصریح کرد: فردا روز مهربانی و بردباری است که دنیا به لطف خدا خواهد دید ملّت ایران بزرگترین برنده این انتخاب است .

*** مهریز 

 همچنین امام جمعه مرکز شهرستان مهریز گفت: برنده اصلی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملت قهرمان ایران است که با حضور خود استکبارجهانی را شکست می دهد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته افزود: ملت ایران پاسخ دشمنی‌های کفرجهانی و دشمنان داخلی آنها را امروز در پای صندوق‌های رای می‌دهد.

وی ادامه داد: هرچه آمریکا می‌خواهد ملت قهرمان ما را زیر فشار خود قرار دهد ولی بصیرت و روحیه انقلابی و همدلی موجب شکست تمام دسیسه‌های آنها در فاز نظامی، روانی و اقتصادی شده است.

خطیب جمعه مهریز تاکید کرد: هر کسی که رای مردم را کسب کرد باید در خدمت نظام و همه مناطق حوزه انتخابیه خود باشد و از مسیر حق و حقیقت و اسلام ناب محمدی (ص) جدا نشود.

محی‌الدینی اظهار داشت: مردم ایران تابع اوامر مقام معظم رهبری است و هیچگاه دست از اهداف الهی نظام بر نمی دارد و با حضور خود در تمامی عرصه‌ها حماسه می‌آفریند .

شهرستان های ابرکوه، مهریز، بافق، بهاباد و خاتم با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، ۱۳۳ هزار نفر در این پنج شهرستان واجد شرایط حق رای برای شرکت در انتخابات مجلس هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.