حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی روز سه شنبه در جمع شهروندان ابرکوهی  با دعوت به مشارکت مردم شهرستان ابرکوه به شرکت در انتخابات، حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای را دست رد به سینه دشمنان و بدخواهان کشور دانست و یادآور شد: نامزدهای انتخابات باید در تبلیغات خود با استفاده از آموزه‌های دینی رعایت شیوه های صحیح تبلیغاتی را مد نظر داشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با گرامیداشت یاد خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهارکرد: ملت مابا تاسی از شهدای گرانقدر و امام شهدا (ره) با حضور در صحنه مختلف بویژه انتخابات باردیگر نقشه دشمن را نقش برآب می کنند.

وی گفت: مجلس یازدهم خشت اوّل قوهّ مُقننّه در گام دوّم انقلاب است و چیدمان این مجلس نقشی تعیین کننده در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ خواهد داشت .

حسینی با اشاره به اینکه دوست و دشمن چشم به حضور مردم در این انتخاب دوخته‌اند، تصریح کرد: ملت در تمام صحنه های انقلاب سنگ تمام گذاشتند و در گام دوم انقلاب هم به تاسی از رهبر معظم انقلاب این حضور را دوچندان خواهند کرد.

دوم اسفند ماه آینده انتخابات مجلس در چهار حوزه انتخابیه  یزد برگزار می‌شود و تعداد واجدان  شرایط حق رای در استان حدودد ۷۲۲ هزار نفر اعلام شد و آرای مردم از طریق ۷۷۲ صندوق رای جمع آوری می شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.