این کتاب ۲۵۲ صفحه‌ای با شمارگان یک‌هزار نسخه از سوی انتشارات نشاط به چاپ رسیده است.

کتاب دلتنگی‌های منشامل ۱۳ فصل است که نگارنده آن در مقدمه کتاب توضیحاتی در خصوص زندگی شخصی خود داده است.

در مقدمه این کتاب، سیدعبدالمجید حسینی زاده فرزند فاطمه متقی نوشته، دلتنگی‌های من زندگی را با همه پیچ و خم ها، غم ها و شادی هایش و همه آرزوهای برآورده شده و نشده آن جلوه‌گر می‌سازد.

همچنین این کتاب اطلاعات مهمی را در مورد نظام آموزش و پرورش در دوره رژیم سابق از زبان کسی که مسئولیت‌های گوناگونی را در امور آموزشی، از آموزگاری تا مدیریت مدرسه و مسئولیت در اداره بر عهده داشته در اختیار خوانندگان می گذارد.

فاطمه متقی در ابتدای کتاب گفته است؛ آنچه مرا بر آن می‌دارد که این صفحات را مسطور دارم و مطالبی را در هر زمینه عرضه دارم، علاقه شخصی‌ام به نوشتن و گفتن است به علاوه از نطر خویشتن نفعی را برای خواننده ولو اندک باشد مترتب می دانم.

نگارنده در پایان کتاب در قسمت سخن آخر گفته است؛ اکنون ۶ سال تمام از پایان جنگ به ظاهر گذشته است، ولی ابرقدرت‌ها و مستکبران جهان به طور مستقیم و غیرمستقیم در امور مملکت ما مدخله می‌کنند. ناوها را به خلیج فارس می آورند، شایعه پراکنی می کنند، تخم بدبینی و کینه در دل ها می کارند، هر چند نتیجه ای نمی گیرند و کشورهای اسلامی را آرام نمی گذارند. تیشه برداشته و به ریشه اسلام افتاده‌اند و این از آن است که از اسلام ضربه خورده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.