آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی شنبه‌شب در جمع تعدادی از روحانیان ، مبلغان دینی و تعدادی از کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان افزود: حضور حداکثری رای دهندگان در انتخابات وظیفه دینی، ملی و انقلابی است و باید همه با همدلی هرچه بیشتر در آن مشارکت کنند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی با وجود تمام دشمنی‌های استکبارجهانی در سایه ولایتمداری و بصیرت اقشار مختلف مردم با قدرت و عزت به راه و اهداف و آرمان‌های والای خود ادامه می‌دهد و هرگز تسلیم دشمن نمی‌شود.

امام جمعه یزد تاکید کرد: حضور مردم در صحنه و عمل به وظایف دینی و انقلابی به خصوص عنایت به منویات مقام معظم رهبری موضوع بسیار مهمی است که باید همواره مردم و مسوولان به آن عنایت لازم داشته باشند.

ناصری یزدی به ضرورت دشمن‌شناسی و بصیرت در تمام احوال اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان در ۴۰ سال گذشته علیه نظام توطئه‌های مختلفی را انجام داده‌اند ولی به خاطر درایت و هوشیاری همگان به اهداف خود نرسیدند.

وی یاد و خاطره شهید سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس را گرامیداشت و گفت: باید یاد این شهید و ویژگی‌های وی برای مردم و نسل جوان بیشتر تبیین شود و فرهنگ شهادت و مقاومت روز به روز در جامعه گسترش یابد.

شهید سلیمانی ۱۳ دی ماه  گذشته به دستور  مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا  در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

امام جمعه یزد در ادامه با تبریک میلاد زهرای مرضیه (س) به اهمیت حرکت در مسیر ائمه اطهار به خصوص حضرت فاطمه اطهر (س) اشاره کرد  و گفت: عزت و سعادت ما در گرو تمسک به دین و امامان معصوم (ع) محقق می‌شود.

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ برابر ۲۰ جمادی الثانی سال ۱۴۴۱ هجری قمری سالروز ولادت حضرت زهرا(س) ( متولد هشتم قبل از هجرت)  است و این روز در تقویم ایران به روز زن  نامگذاری شد و همچنین سالروز  تولد امام خمینی(ره) متولد سال ۱۳۲۰ هجری قمری  است. 

استان یزد یک هزار و ۵۰۰ روحانی و حدود ۲ هزار باب مسجد فعال دارد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه آینده برای انتخاب چهار نفر در همین تعداد حوزه انتخابیه یزد برگزار می‌شود.

 

         

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.