به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی روز یکشنبه در جمع مسئولان فرهنگی استان افزود: این طرح در مرکز استان در امامزاده سیدجعفر محمد (ع) یزد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: علاوه بر حضور مردم در محل برگزاری طرح بسیاری از علاقه مندان نیز در منزل از طریق تلویزیون با برنامه قرآنی همراهی می‌کنند که این امر به ثمره آن می افزاید.
این مسئول فرهنگی استان با بیان اینکه اجرای این طرح مربوط به یک اداره خاص نیست، ابراز امیدواری کرد که در این ماه پر خیر و برکت با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها به برگزاری هر چه بهتر این برنامه کمک شود.
همچنین رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد گفت: ترتیل خوانی روزانه قرآن در ماه رمضان هر روز ساعت 17 آغاز و به صورت مستقیم از شبکه استانی تابان پخش می‌شود.
حجت الاسلام علی محمد رضایی با اشاره به برگزاری مسابقه با قرآن در حاشیه ترتیل خوانی روزانه بیان داشت: در این مسابقه هر روز سه سئوال از مفاهیم جزء تلاوت شده در بین حاضران توزیع و روز بعد به پنج نفر که پاسخ صحیح داده اند به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.
طبق تقویم روز دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 اولین روز ماه مبارک رمضان 1440 هجری قمری است و چهار گروه نیز هلال ماه رمضان را رصد می کنند.
استان یزد بر اساس سرشماری سال 1395 یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد و یک هزار و 500 مسجد در ماه رمضان پذیرایی مردم روزه دار است.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.