آیت الله محمدرضا ناصری یزدی عصر سه‌شنبه در پیامی که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا گذاشته شد، نوشت: مردم نشان دادند که تبلیغات گسترده رادیوها و رسانه های مغرض خارجی بر عزم و اراده آنان بی تأثیر است و قدم‌های استوارشان بر صراط انقلاب و حمایت از رهبری عظیم الشأن ایران است.

وی اظهارداشت: مردم شریف و بزرگوار استان امروز شکوه وحدت و همبستگی خود را نشان دادند ، پیر و جوان و زن و مرد، قدم در خیابان ها نهادند تا به دنیا ثابت کنند، حساب ضعف ها و سوء مدیریت ها و کارشکنی ها از بقای انقلاب و نهضت خمینی کبیر جداست و این ضعف‌ها نمی تواند خدشه‌ای بر اراده‌های پولادین سربازان انقلاب وارد کند.  

به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، ناصری یزدی اظهارداشت: راهپیمایی امروز که با بزرگداشت چهلمین روز شهادت مجاهد کبیر حاج قاسم سلیمانی همراه بود نشان از پایبندی به استقلال کشور و ستیز با دشمنان همیشگی اسلام یعنی اسراییل جنایتکار و آمریکای ظالم دارد. 

وی تصریح کرد:  خداوند این قدم‌ها را ثابت بدارد و به همگی اجر اخروی عنایت فرماید و لازم دیدم از این همه حمایت، پشتیبانی، همبستگی و  وحدت  و استقامت تشکر و به مسوولان یادآوری کنم که قدر این مردم را باید دانست و هرچه در توان دارند برای رفاه آنان گام بردارند که کوتاهی در این امر، ظلم به خود، مردم و ایران اسلامی است.

مردم ولایتمدار یزد روز سه‌شنبه در جشن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کردند و بار دیگر حماسه‌ ای عظیم و ماندگار آفریدند.

مردم همیشه در صحنه این شهر از  ۲ مسیر در حالی که در دستان خود عکس‌هایی از حضرت امام (ره)،  مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی در دست داشتند بعد از  عبور از خیابان‌های فرخی، امام (ره) و میدان شهدا و خیابان قیام در تکیه تاریخی امیرچقماق تجمع کردند.

راهپیمایان در طول مسیر با شعارهای کوبنده الله اکبر ، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آل سعود و ۲۲ بهمن ماه، یوم‌الله یوم‌الله ، بنیانگذار نهضت روح الله ،روح الله سر دادند و با اهداف و آرمان های نظام بار دیگر تجدید بیعت کردند.

همچنین آنها درراهپیمایی یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص سردار دل‌ها شهید سلیمانی را گرامی داشتند.

امسال از روز ۲۲ بهمن با عنوان « حماسه  حضور ، عظمت ملت، تکریم سردار دل ها » یاد شده است.

راهپیمایی در استان یزد در ۹۰ نقطه شهری و روستایی  در ۱۰ شهرستان برگزار شد.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.