به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مهریز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: مردم با بصیرت ایران به افراد پاکدست، مجاهد و مبارز رأی می‌دهند و اخلاق انتخاباتی را رعایت می‌کنند.

وی با اشاره به رعایت نکات اخلاقی در انتخابات افزود: در انتخابات نباید اجازه دهیم اتفاقی رخ دهد که مردم دلسرد شوند یا رقابت‌ها به انتقام گیری تبدیل شود، بلکه باید عیب‌ها و نقص‌ها را صادقانه و با مهربانی بیان کرد.

محی الدینی با اشاره به سخنان رهبری در مورد انتخابات عنوان کرد: نمایندگان باید طرفدار عدالت و به فکر همه افراد باشند و باید شجاعت و اقتدار داشته باشند و هرگز سر تسلیم در مقابل بیگانگان فرود نیاورند.

وی با اشاره به عکس سلفی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با خانم موگرینی که زمانی در مجلس اتفاق افتاد، بیان کرد: این کار نمایندگان برای مجلس شورای اسلامی افت داشت و باید نمایندگانی انتخاب شوند که دیگر شاهد این حرکات در مجلس شورای اسلامی نباشیم.

محی الدینی ادامه داد: نماینده باید به فکر معیشت مردم و کمبودها آنها و به فکر انقلاب و ارزشها باشد و در نظراتش آمریکا را محکوم کند نه اینکه بگوید دولت آمریکا ابرقدرت است و ما باید دست به عصا راه برویم و به طور قطع چنین شخصی نمی‌تواند امین به کشور و ملت باشد.

امام جمعه مهریز با اشاره به زیر سوال بردن شورای نگهبان عنوان کرد: کسانی که شورای نگهبان را زیر سوال می‌برند، صلاحیت همین افراد را شورای نگهبان تائید کرده است و حال که صلاحیت حضور آنها بنا به دلایلی توسط شورای نگهبان تائید نشده، بی انصافی است که عملکرد این شورا را زیر سوال برده و خدشه دار کنند.

وی با اشاره به سخن رهبری در مورد اینکه هرکس به امنیت کشور ایران علاقه دارد در انتخابات شرکت کند، افزود: نباید کم کاری عده‌ای را به حساب نظام و انتخابات بگذاریم؛ هر چند که مشکلات زیادی در اقتصاد وجود دارد نباید باعث عدم حضور در انتخابات شود.

محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حضور حداکثری مردم مهریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: حضور در این راهپیمایی به معنای دفاع از آرمان‌های نظام، انقلاب، ارزشهای دینی است.

وی ادامه داد: حاکمیت اسلام و ارزشهای دینی، مردم سالاری و پیشرفتهای همه جانبه و ایجاد انقلاب علمی، عزت ملی و هویت بخشی و تقویت بنیه زیرساخت‌های کشور از نعمت‌های بی‌شمار این انقلاب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.