به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفائی پور در نمازجمعه این هفته میامی با تاکید بر وحدت و همدلی و خدمات رسانی مطلوب به مردم درچارچوب نظام اسلامی افزود : در انتخابات مردم با اتحاد و همدلی و بصیرت بر اساس شاخصه های رهبر معظم انقلاب ، حضور حداکثری داشته باشند.
وی اظهار داشت: انتخابات آزمونی بزرگ برای کشور است و مردم به طور قطع با وفاق و همدلی و با حضورحداکثری در این عرصه سیاسی به تکلیف خود عمل خواهند کرد.
وی در بخش دیگری با تاکید بر تحقق راهبرد اقتصاد مقاومتی در جامعه ، تصریح کرد : راه علاج اقتصاد مقاومتی در کشور تکیه بر تولیدات داخلی و وابسته نبودن به کشورهای خارجی است.
خطیب جمعه میامی با اشاره به نقش تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی در رفع مشکلات مردم، گفت : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اتخاذ تصمیمات
به دنبال رفع مشکلات مردم باشند و رضایت مندی مردم را در نظر داشته باشند.
امام جمعه میامی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن تصریح کرد : فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باید تروج شود زیرا جامعه ای سعادتمند است که مقام مادران و بانوان گرامی داشته شود.
صفائی پور با اشاره به فرارسیدن عید نوروز بر لزوم خدمات رسانی مطلوب به مسافران و زائران امام رضا (ع) در این شهرستان تاکید کرد.
6026/7357
خبرنگار : علی آقایی ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.