رضا خسرآبادی عصر سه‌شنبه در حاشیه نشست ستاد بازآفرینی میبد در گفت و گو با ایرنا افزود: با وجود تخصیص اعتبارهای کم ،تعهدات دولت انجام شد و پرداخت به پیمانکاران تحت عنوان مطالبات برای سال‌های بعد در حال پیگیری است.

وی  یادآور شد : نشست یادشده برای بررسی اقدامات بازآفرینی سال‌های ۹۷ و ۹۸ در میبد و همچنین تدوین برنامه های پیشنهادی برای سال ۹۹ این شهرستان بود.

مسئول دبیرخانه ستاد بازآفرینی استان یزد تصریح کرد : در سال‌های ۹۷ و ۹۸ افزون بر ۹ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌ها و اقدامات بازآفرینی در میبد اختصاص داشت .

خسرآبادی اظهار داشت :پروژه‌های اولویت دار شهرستان در حوزه بازآفرینی ، ادامه کار بازارچه قدیمی ، اقدامات تسهیل‌گری در حوزه مددکاری اجتماعی و... است که در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه سه محله به محله‌های بازآفرینی میبد اضافه می‌شود ، هدف این نشست را هم اندیشی بین دستگاه‌های اداری برای تدوین برنامه های سال ۹۹ عنوان کرد.

سه محله میبد میانی، شهیدیه و بفروئیه از محله های هدف بازآفرینی شهرستان هستند.

میبد ۱۷ محله و آبادی دارد.

مرکز شهرستان ۱۰۵ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.   

به گزارش ایرنا، بازآفرینی شهری سیاستی جامع و یکپارچه برای حل مشکلات شهرهاست به نحوی که منجر به ارتقای شاخص ‌های زیست پذیری و کیفیت زندگی شهروندان می‌شود.
از سوی دیگر اجرای این طرح که دربرگیرنده شبکه‌ای از اقدامات و برنامه‌های مختلف و در مسیر اهداف توسعه پایدار است، رویکردی همه‌جانبه، مشارکتی، فرایند مبنا، راهبردی، اجتماع‌محور و برنامه‌های بازآفرینی است که در تمامی سطوح، مشارکت حداکثری به‌ویژه مردم را به همراه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.