به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد جلیلی، روز دوشنبه در نشستی خبری با اشاره به اینکه معوقات مشترکان برق استان یزد نسبت به گذشته روند افزایشی داشته است، اظهار داشت: با این وجود تلاش ما مساعدت به صنایع و همراهی با مردم بوده است.

وی با بیان اینکه قبوض شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با تأخیر سه تا چهار ماهه پرداخت می‌شود، افزود: مشترکان استان یزد اکنون ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی معوقه دارند.

جلیلی بیان کرد: ۲۵ درصد این میزان معادل ۲۵ میلیارد تومان مربوط به مشترکان خانگی، ۴۱ میلیارد تومان مربوط به مشترکان صنعتی، ۱۵ میلیارد تومان مربوط به ادارات دولتی و بقیه مربوط به مشترکان تجاری و کشاورزی است.

معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان یزد عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که برق هیچ مشترکی را به علت بدهی قطع نکنیم اما در برخی مواقع، مشترکان هیچ همکاری با شرکت توزیع نیروی برق ندارند و برخی مشترکان نیز از همراهی که با آنها می‌شود، سو استفاده می‌کنند بنابراین ناچار به قطع برق آنها می‌شویم.

جلیلی در مورد پیک مصرف برق استان یزد نیز خاطرنشان کرد: پیش بینی ما مصرف هزار و ۶۴ مگاوات در ساعات اوج مصرف در سال جاری بود که خوشبختانه با همکاری مردم و صنایع این میزان از ۹۲۹ مگاوات فراتر نرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.