هیوا لهونیان عصر دوشنبه در حاشیه دومین نشست هماهنگی کاهش پیک و گذر از تابستان ۹۸ شرکت های توزیع برق منطقه غرب و شمال غرب کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه ما این است که تا پایان مرداد ۹۰ درصد اطلاعات مشترکان کردستانی را جمع آوری و به اجرای این طرح سرعت ببخشیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم تا پایان شهریور اجرای این طرح را به ۱۰۰ درصد برسانیم، اضافه کرد: قرار است با حذف قبوض کاغذی، اطلاعات مصرفی برق از طریق پیامک به مشترکان اعلام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان در ادامه از وضعیت مناسب مصرف برق در استان خبر داد و یادآور شد: این استان از لحاظ مصرف برق نسبت به میانگین کشوری از وضعیت بهتری برخوردار است، هرچند مشترکان باید نسبت به رعایت الگوی مصرف انرژی جدی باشند.

لهونیان تاکید کرد: به سمت نهادینه شدن مدیریت مصرف و بار در استان گام برمی داریم، ضمن اینکه تاکنون حدود چهار هزار مگاوات انرژی در سطح کشور مدیریت شده که کار بی نظیری است.

وی اظهار داشت: اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی خوبی در خصوص رعایت الگوی مصرف صورت گرفته تا مردم را به نقطه ای برسانیم که این مهم به یک رفتار تبدیل شود.

شرکت توزیع نیروی برق کردستان به ۶۵۰ هزار مشترک در بخش های مختلف خانگی، تجاری، کشاورزی، صنعتی و ادارات خدمات می دهد و تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از خدمات این شرکت بهره مند هستند.

۷۳۵۵ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.