حجت الاسلام علیمحمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت چهل یکمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی برخواسته از مکتب اسلام و استوار بر آیات قرآن کریم است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در ایام الله دهه فجر بیان کرد: برنامه‌های قرآنی در این ایام الله از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

رضایی در تبیین برنامه‌های شاخص قرآنی در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: در آغازین روزهای دهه مبارک فجر ۶ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی، سید جواد حسینی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در نخستین روز از دهه مبارک فجر شنبه ۱۲ بهمن ماه محفل انس با قرآنی در آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) برگزار شد.

رضایی اظهار داشت: در دومین روز از دهه فجر بعد از اقامه نماز ظهر مراسمی در آموزشگاه پسرانه صدرا شهرستان برگزار و در ادامه بعد از نماز مغرب و عشاء محفل انس با قرآنی در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی و در جوار تربت پاک شهدای گمنام برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: همچنین مراسمی یکشنبه ۱۳ بهمن ماه ساعت ۲۰ به میزبانی مکتب الغدیر واقع در بلوار ۱۷ شهریور شهر یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی محفل با قرآنی ساعت ۱۰ به میزبانی زندان مرکزی یزد و با حضور قاری بین المللی برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به حضور این قاری بین المللی در شهرستان‌های استان گفت: دوشنبه ۱۴ بهمن، همراه با نماز مغرب و عشا، محفل انس با قرآنی در مسجد جامع شهرستان اردکان و سه شنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در شهر هرات و بعد از نماز مغرب و عشاء در شهر مروست برگزار می‌شود.

وی برگزاری دهمین همایش بزرگ جامعه قرآنی را از دیگر برنامه‌های این ایام الله دانست و افزود: این همایش سه شنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۵ به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.