آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در دیدار دانشجویان و مسوولان تشکل‌های بسیج دانشجویی قزوین که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، عدالت‌خواهی را یکی از رسالت‌های بسیجیان و تشکل‌های دانشجویی دانست و افزود: اگر عدالت‌خواهی از سوی تشکل‌های دانشجویی و بسیجیان به موقع صورت بگیرد، جامعه در مطالبه‌گری از مسیر درست خارج نمی‌شود.

وی با بیان اینکه قرآن هویت بسیجی است، گفت: هر کسی با مطالعه عمیق آیات قرآن تلاش کرد تا خودش را با معیارهای قرآنی و ایمانی هماهنگ کند، در مسیر امام خمینی(ره) گام برداشته و بسیجی واقعی است.

امام جمعه قزوین افزود: امام راحل بسیج را صرفا در قالب تئوری مطرح نکرد، بلکه در میدان و عرصه زندگی همه مسلمانان ، عرصه جهانی و بین‌المللی و در تقابل بین مستضعفان با مستکبران و ایمان با کفر اجرایی کرد.

وی تقویت ایمان و اعتقادات دینی و الهی را برای بسیجیان ضروری دانست و تصریح کرد: امام راحل سالها بر روی خودسازی کار کردند و در مسیر انقلاب ذره‌ای از ایمان، اخلاص و معنویت فاصله نگرفتند و به همین خاطر توانستند اثرپذیری داشته باشند و محبتشان در دل همه مردم جای گرفت.

امام جمعه قزوین گفت: امام راحل خود را با معیارهای قرآنی هماهنگ کرد و به همین خاطر بزرگ‌ترین و شاخص‌ترین بسیجی عصر ما شد و توانست با انقلاب اسلامی شرق و غرب را تحت تأثیر قرار داده و متحول کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.