به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله رضایی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دولت، اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرا و تکمیل این طرح ها را حدود ۱۴ میلیارد تومان ذکر کرد. 
وی اظهار داشت: این طرح ها در بخش های کشاورزی، خدماتی، مبلمان شهری، انجام روکش آسفالت، احداث خانه بهداشت روستایی، اجرای ایستگاه پمپاژ تحت فشار کلاسیک و آغاز عملیات اجرایی پروژه راهسازی است. 
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین در ادامه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی در آینده ای نزدیک گفت: عزم و اراده ۲ کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق بر بازگشایی این مرز قدیمی و رسمی برای تردد زائران عتبات عالیات است و اکنون همت و تلاش شبانه روزی مسئولان و ستاد اربعین بر ایجاد زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی مطلوب و مناسب به زائران امام حسین (ع) است.

رضایی افزود: به طور یقین مردم شهرستان قصرشیرین میزبان بسیار خوبی برای زائران عتبات عالیات خواهند بود و در این رابطه با تشکیل ستادهای مردمی بهترین خدمات را به زائران عتبات عالیات ارائه خواهند داد.

وی اضافه کرد: بازگشایی مرز رسمی خسروی باعث ایجاد خیر و برکت در منطقه خواهد شد و این خواسته به حق مرزنشینان پس از سال ها محقق خواهد شد.

وی در ادامه از هفته دولت به عنوان فرصتی بزرگ برای بیان خدمات دولت و تلاش های شبانه روزی دلتمردان در محرومیت زدایی و پیشرفت مناطق مرزی و محروم نام برد و گفت: مدیران تلاش کنندخدمات دولت را به شکل مناسب به منظور آگاهی مردم و ایجاد نشاط و پویایی و امید در جامعه بازگو کنند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین بر استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و نصب بنر و نمایش برای بیان خدمات دولت نیز از سوی مدیران تاکید کرد.

دیدار مدیران با امام جمعه، برگزاری محفل انس با قرآن، غبار روبی مزار شهدا و تجلیل از خانواده های شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات خانگی، اجرای مسابقه کتابخوانی، جشنواره غذا و اجرای مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های هفته دولت در قصرشیرین است.

قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است. 

۳۰۱۲/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.