آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه این طرح توسط بسیاری از ملت‌ها و کشورها محکوم شده افزود: باید با بصیرت دینی و انقلابی در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و مسلمین ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: تاریخ به خوبی گویای این موضوع اساسی است که کرنش و کوتاه آمدن در برابر دشمنان و آمریکا موجب جسارت و گستاخی بیشتر آنها می‌شود بنابراین  نباید لحظه‌ای دست از مقاومت برداشت .

امام جمعه یزد به جنایات متعدد آمریکا و غرب در ۴۰ سال گذشته علیه نظام در ابعاد مختلف اشاره کرد و از مردم و مسوولان همدلی و مقاومت انقلابی را بیش از گذشته خواستار شد .

ناصری با اشاره به اینکه مذاکره و صحبت از آن هیچ دردی را برای ملت و کشور دوا نمی‌کند اظهار داشت: مسوولان در موضع‌گیری‌های خود باید مواظب باشند تا دشمنان از آن سوء استفاده نکنند.

وی به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ضرورت برگزاری مناسب آن با همکاری همه مردم و مشارکت گسترده اشاره کرد و تکریم ایام‌الله را یک وظیفه مهم  دینی و انقلابی دانست .

امام جمعه یزد به اهمیت تربیت دینی و فعالیت‌های فرهنگی بر اساس آموزه‌های الهی و انسانی در جامعه و بین نسل جوان پرداخت و از تمام متولیان امور خواست اهتمام جدی به آن داشته باشند.

ناصری به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: باید مردم در کنار مسوولان برای اجرایی‌شدن آن بیش از گذشته فعالیت کنند.

     

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.