آیت‌الله محمدرضا ناصری روز شنبه در جمع طلاب و روحانیون استان افزود: رسانه‌های گروهی و مبلغان دینی از فرصت این ایام برای بازگو کردن برکات مختلف انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته استفاده کنند.

وی در ادامه به نقش حضرت امام (ره) و مبارزات ایشان پرداخت و گفت:  امام (ره) از همان ابتدای انقلاب اصرار بر سرنگونی طاغوت و اجرای احکام و قوانین اسلامی در جامعه داشت و هیچگاه از این موضع خود عقب‌نشینی نکرد.
امام جمعه یزد با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام  (ره) گفت: اگر روحیه مقاومت و استقامت امام (ره) نبود دشمنان در انقلاب نفوذ و اهداف و آرمان های آن را تغییر داه بودند.
ناصری تصریح کرد: بعد از امام خمینی (ره) نیز در حوادث مختلف بسیاری این رهبر معظم انقلاب بودند که با ایستادگی در وسط میدان و مدیریت خود انقلاب را در مسیر خود حفظ کردند.
وی به درس‌های آموزنده موجود در شهادت سپهبد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: انسان با تفکر در شهادت آن شهید والا مقام به نوعی رابطه قوی ایجاد شده بین انسان و خداوند پی می‌برد .
نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: انسان با دیدن این دلدادگی‌های آن شهید به اهل بیت (ع) از خود خجالت می‌کشد که چطور این همه اخلاص را در وجود خود جمع کرده بود و ما غافل مانده‌ایم.
ناصری  گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است که باید به نوجوانان و جوانان این کشور و حتی کشور های مسلمان معرفی شود.
امام جمعه یزد ، دیپلماسی قوی را از ویژگی‌های برجسته امام خمینی (ره) دانست و افزود: به همین دلیل بود که در ابتدای انقلاب و در آماج حوادث مختلف این انقلاب را مدیریت و حفظ کند.
ناصری یزدی  گفت: تیزبینی امام (ره) جهت بازگشت به کشور در ۱۲ بهمن انقلاب را نجات داد و گرنه اگر بین خروج شاه از کشور و حضرت امام (ره) فاصله می افتاد انقلاب اسلامی نیز به سرنوشت انقلاب مصر دچار می‌شد.
وی بیان داشت: امام (ره) از همان ابتدای انقلاب اصرار بر سرنگونی طاغوت و اجرای احکام و قوانین اسلامی در جامعه داشت و هیچگاه از این موضع خود عقب نشینی نکرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.