سردار پاسدار محمدر ضا فلاح زاده عصر روز جمعه در اجتماع جمعی از خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در ابرکوه یزد با گرامیداشت یاد وخاطر سپهبد شهید قاسم سلیمانی به گوشه ای از خاطرات و مبارزات این شهید والا مقام اشاره و تاکید کرد: افرادی که می خواهند راه شهید قاسم سلیمانی را ادامه دهند برای خدا و رضای او و مردم کار کنند.

سردار فلاح زاده ادامه داد: شهید سلیمانی آنقدر فروتن بود که دست و پای رزمندگان را می بوسید و همیشه به رزمندگان مدافع حرم سرکشی می کرد و می گفت اگر از هوا و زمین آتش ببارد من باید به بچه ها سر بزنم.

معاون سپاه قدس تصریح کرد: آن شهید واقعا کار برای غیر خدا نمی کرد و ۳۵ سال گمنام جهاد کرد.

وی تاکید کرد: کسی که می خواهد راه او را ادامه دهد باید برای رضای خدا کار کند و همه القاب و سمت های این دنیای بی ارزش را کنار بگذارد.

فلاح زاده ادامه داد: زبان و عمل شهید سلیمانی یکی بود و همه چیزش برای خدا بود و برای نظام تلاش می کرد و می گفت جوان ها با هر قیافه و روش و منشی را باید جذب کنیم و ما بنده خدا هستیم و حقی نداریم دیگران را طرد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز این شهید، انقلاب و اسلام و ولایت بود ، خاطر نشان کرد:  با همین روش و منش می توان همه را در قالب جذب حداکثری قرار داد.

معاون سپاه قدس افزود : شهید سلیمانی تاکید می کرد برآورده کردن حاجت مومن از سال ها عبادت بالاتر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این همایش به ابتکار انجمن راویان دیار کهن ابرکوه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم برگزار شد .

شهرستان ابرکوه ۲۷۵ شهید ،۳۳ آزاده و ۵۶۰ جانباز سرافراز در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.