حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری عصر پنجشنبه در نشستی با فعالان اقتصادی  استان  یزد افزود: تلاش جدی با برنامه‌ریزی برای حل و فصل نیازهای مردم و کشور و اجرای اقتصادی مقاومتی باید محور تمام تلاش‌ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: مدیران و فعالان تولیدی و صنعتی که تامین‌کننده نیازهای کشور هستند نباید هیچگاه با سوء مدیریت باعث شکست مردان عرصه تولید شوند و وظایف خود را با امید و اعتماد پیگیری کنند.

این مسوول قضایی اظهار داشت: بی انگیزگی در بین نخبگان، کارآفزینان و تولیدکننده به هیچ وجه به سود کشور و جامعه اسلامی نیست ، بنابراین باید به جد وارد عرصه کار و فعالیت شد که رسالتی مهم و تعیین کننده است .

منتظری با اشاره به اینکه در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن قرار داریم افزود: یک سری مسائل بنیادین در خصوص مسائل بانکی باید در کشور صورت گیرد.

دادستان کل کشور گفت: مشکلات در مقایسه با زمان جنگ قابل مقایسه نیست و در این شرایط وظیفه داریم تمام توان خود را برای حل و فصل مشکلات مردم به کار گیریم. 

منتظری همچنین در جمع قضات دادسرای یزد گفت:  اجرای عدالت هم سخت و هم به ذائقه بسیاری، تلخ است.

وی تاکید کرد: قاضی نمی‌تواند مثل افراد عادی زندگی کند و باید یک سری محدویت‌ها را برای خود در نظر گیرد.

این مسوول بیان داشت:  مبارزه با فساد هم درون دستگاه قضا و در سایر دستگاه‌ها از جمله مسائل جدی و راهبردی قوه قضاییه است. 

بازدید از مجتمع قضایی شهید قدوسی یزد و دادسرای استان و همچنین چند واحد صنعتی از برنامه‌های دیگر دادستان کل کشور در سفر به یزد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.