در این مراسم استاد حوزه و دانشگاه گفت: ایمان قوی، ولایتمداری ، داشتن اخلاص در عمل، شجاعت بی‌اندازه، اقتدار، تواضع و عشق به شهادت از ویژگی‌های برجسته اخلاقی سردار سپهبد سلیمانی بود.

حجت الاسلام محمدحسین فهیم نیا در این آیین  افزود: شهید سلیمانی اقدام‌های ارزنده‌ای در مبارزه با نیروهای تکفیری داعش و در  توسعه حاکمیت مذهب تشیع در عراق، سوریه  و لبنان و نفوذ سیاسی بالای وی در منطقه داشت.

وی اظهار داشت: باید اهداف و آرمان‌های والای این شهید و سایر شهدای جبهه مقاومت بنحو مناسب برای مردم به خصوص جوانان تبیین شود چون نقش مهمی در ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب مقدس اسلامی داشت.

فهیم نیا گفت: خون شهدای جبهه مقاومت و بیداری امت اسلام روز به روز موجب شکست توطئه‌های دشمنان است و بدون شک با شهادت سلیمانی و همرزمان او شاهد یک تحول عظیم در ارتقای قدرت مسلمین خواهیم یود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار شهید سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.