سردار محمد رضا یزدی عصر پنجشنبه در مراسم سومین روز شهادت شهید هادی طارمی که در حسینیه یزدی های شادآباد برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: شهادت سردار سلیمانی و همراهانش بار دیگر مظلومیت مقاومت را به جهانیان ثابت کرد.

وی افزود: آمریکاییها در این سال های اخیر با حضور در منطقه خاورمیانه سعی داشتند بین ملت های کشور مسلمان اختلاف ایجاد کنند که به فضل الهی این اهداف دشمن سرنگون شد.

سردار یزدی با اشاره پرشور مردم ایران در مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی و همراهانش گفت: آمریکاییها در این سال های اخیر مدعی بودند که مردم ایران از این نظام اسلامی نا امید هستند که این حضور پرشور مردم نشان داد که این ملت پشتیبان نظام و رهبری خود هستند.

به گفته وی؛ شهادت سردار سلیمانی و دیگر شهیدان اتحاد و همدلی را بین مردم ایران ایجاد کرد و به فضل الهی مردم ایران راه شهیدان را ادامه خواهند داد.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

مراسم سومین و هفتمین روز شهادت هادی طارمی یکی از همراهان شهید قاسم سلیمانی عصر امروز (پنجشنبه) در حسینیه یزدیهای محله شادآباد تهران برگزار شد.

 هادی حدود ۱۶ سال در لباس سبز سپاه به خدمت مشغول بود که او سال‌ها در تیم حفاظتی شهید سپهبد قاسم سلیمانی حضور داشت.

سرگرد هادی طارمی در آستانه ۴۰ سالگی به همراه چند نفر دیگر از جمله سردار قاسم سلیمانی، سردار سرتیپ پاسدار حسین پورجعفری، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری‌نیا، سروان پاسدار وحید زمانی‌نیا و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی در حمله تروریستی آمریکا به کاروان حشدالشعبی در بغداد در بامداد ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ به شهادت رسیدند.

پیکر مطهر این شهید ۴۰ ساله در جوار مزار برادر شهیدش در قطعه ۵۰ گلزار شهدای تهران واقع در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.