حجت اسلام سید علی شاهچراغی روز سه شنبه در مراسم تشییع ۲ تن از شهدای مقاومت در شهرری به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دشمنان در صدد ایجاد اختلاف در کشورمان بودند که با شهادت سردار سلیمانی شاهد یکپارچگی ملت هستیم و این اتحاد نه تنها در ایران رخ داده بلکه در تمامی آزادگان و کسانی که این شهید را می شناختند نیز ایجاد شده است.

امام جمعه شهر ری خاطر نشان کرد: خون پاک زمانی نیا بی تردید نیز اثر خود را خواهد گذاشت و این انتقام نیز تسریع‌تر خواهد شد.

پیکر مطهر این شهیدان ضمن طواف گرد مضجع حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزادگان مدفون در این آستان در شبستان امام خمینی (ره) به خاک سپرده شد.

شهید وحید زمانی‌نیا ۲۷ ساله از محافظان حاج قاسم سلیمانی و اهل شهرری بود که همراه او روز ۱۳ دی ماه در عملیات تروریستی امریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

شهید مصطفی محمدمیرزایی ۳۸ ساله اهل شهرری از نیروهای تحت امر حاج قاسم سلیمانی بود و صبح جمعه ۱۳دی ماه ۹۸ در یک عملیات نظامی به شهادت رسید.

 بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.