غلامعلی سفید روز چهارشنبه در نشست با سمن های محیط زیست، علمی و کسب و کار افزود: عملیات اجرایی این مسیر اوایل سال آینده اجرا می شود که در این زمینه همکاری همه دستگاه‌ها نیاز است. 

وی ادامه داد:شورای پنجم به محیط زیست توجه خاص دارد و در ابتدا تغییر نام کمیسیون خدمات به خدمات و محیط زیست شهری بود تا بررسی دقیق تری در اجرای برنامه های سطح شهر داشته باشد.‌

 وی اظهار داشت : این شورا به مشاوره با متخصصین نگاه ویژه داشته و تقریبا کاری شروع نشده مگر با تحقیق وبررسی که از سوی مشاورین انجام شده باشد.

وی بر همفکری با تشکل ها تاکید کرد و اظهار داشت: از طرح های موثر و کارشناسی شده برای شهر استقبال می کنیم و طرح هایی که از سوی تشکل ها با همفکری همه ارائه شود مورد حمایت قرار می گیرد. 

سفید بسته های جدید برای حمل و نقل را یادآور شد و تصریح کرد: برخی مسیرهای اتوبوس با مسافر اندک و استقبال محدود روبروست که هزینه های آن برای شهرداری به صرفه نیست که جایگزین شده مینی بوس های جدید بجای اتوبوس مطرح است. 
وی افزود:مسائل شهری نیاز به همراهی بیشتر مردمی است و باید پیاده محوری را فراهم کنیم و همشهریان بپذیرند حمل و نقل ترکیبی نیاز یزد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.