حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: راهپیمایان در شهر یزد پس از تجمع در میدان شهیدبهشتی و عبور از خیابان امام‌خمینی (ره) و  چهارراه شهدا  در میدان یادشده تجمع می کنند، همچنین در مسیر دوم مردم  پس از تجمع در میدان بعثت و عبور از خیابان قیام  و چهارراه شهدا، در میدان امیرچخماق حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: این مراسم ۹ صبح آغاز می‌شود و در پایان علاوه بر سخنرانی، قرائت قطعنامه، دانش آموزان نسبت به اجرای سرود اقدام می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همزمان با سرایر کشور راهپیمایی ۱۳ آبان در حدود ۶۰ نقطه استان یزد برگزار می‌شود.

فخرالدینی بیان داشت: حضور گسترده آحاد مردم در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان موجب عزت کشور و شکست توطئه‌های استکبارجهانی خواهد شد.

به گفته وی در مسیر و میعادگاه مراسم توسط تشکل‌های فرهنگی، دانش‌آموزی و دانشجویی برنامه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی برگزار می‌شود .

در  ۱۳ آبان ۱۳۵۸، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند، بدین ترتیب، مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و ۱۳ آبان به روز ملی مبارزه با استکبار در ایران نامگذاری شد.

استان یزد ۲۱ شهر، ۱۰ شهرستان و حدود هزار روستا و آبادی مسکونی دارد و جمعیت کنونی آن حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است که ۸۷ درصد در شهرها و بقیه ساکن روستاها هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.