محمدعلی طالبی روز دوشنبه در آیین معارفه مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: بسیاری از مردم انتظار دارند که امکانات لازم جدید تحصیل و آموزش فرزندان آنها در بهترین شکل ممکن فراهم شود انصافا در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده که قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: اما گاها در برخی جلسات گزارش های  اعلام می شود که وضعیت فضاهای آموزشی استان و به ویژه شهرستان یزد با توجه مهاجرپذیری و افزایش تعداد دانش آموزان باعث تاسف است و بسیار مورد نیاز است در زمینه تامین و بهسازی و فضاهای آموزشی اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار یزد ادامه داد: هوشمند سازی مدارس و استفاده تجهیزات پیشرفته مورد انتطار والدین است و تاکید در زمینه ساخت و تامین و بهسازی مدارس بر روی مناطق کم برخوردار استان است.

وی گفت: یکی از مواردی که به صورت جدی باید مورد توجه مدیرکل جدیدنوسازی مدارس قرار گیرد ارتباط تنگاتنک با خیرین مدرسه ساز است و همه خیرین باید نوسازی مدارس را خانه خود حساب کنند و کارکنان این مجموعه باید در خدمت خیرین بوده و شرایط لازم را فراهم کنند.

در این مراسم از زحمات سه ساله محمدرضا عارفی مدیر کل سابق نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس استان یزد تقدیر و جواد ذاکر هرفته به عنوان مدیر کل جدید این سازمان معرفی شد.

۷۵۳۷ / ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.