علیرضا ابوالحسنی روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان با برشمردن ویژگی‌های هشت سال نبرد با رژیم بعثی عراق به سرکردگی استکبار جهانی افزود: وظیفه ما برجسته سازی و پرداختن به این ویژگی‌ها از جمله معنویت، استقامت ، شجاعت فرماندهان ، شهادت طلبی و ایثار رزمندگان و ... با استفاده از همه ظرفیت‌ها و با هدف پاس داشت خون شهیدان و رشادت‌های رزمندگان اسلام است.

همچننی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد برنامه‌های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس را ۲۰۰ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۵ برنامه محوری شهرستان ، ۲۰ برنامه دانش‌آموزی در ۱۰۰ مدرسه ، پیاده‌روی خانوادگی با حال و هوای اربعین ، همایش رزمندگان ، صبحگاه مشترک یگان‌های مسلح ، رژه موتوری و خودرویی و ...است.

مصطفی بهشتی در ادامه از برنامه‌های غباررویی گلزار شهدا، برپایی میزخدمت در نمازجمعه ، تجمع رزمندگان ، پیشکسوتان جهاد و ایثار، حلقه‌های صالحین و بسیجیان در مصلی آیت‌الله اعرافی و ...خبر داد.

وی با اشاره به لزوم مدیریت برنامه‌ها، تصریح کرد: دفاع مقدس متعلق به همه جامعه و اداره‌هاست و تنها تعلق به سپاه و بسیج ندارد.

۳۱ شهریورماه ۱۳۵۹ خورشیدی رژیم بعثی عراق برای شکست انقلاب ایران از زمین، هوا و دریا به کشورمان حمله کرد و پس از هشت سال بی آنکه موفق به تصرف یک وجب از خاک جمهوری اسلامی شود،مجبور به قبول آتس بس شد.   

مرکز شهرستان ۱۰۴هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

۹۹۳۴ / ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.