به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: در شرایطی که مردم ایران گرفتار بودند ولی بازهم استکبار جهانی تیرهای خود را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی روانه ایران کرد.
وی بیان کرد: تحریم حساب های هلال احمر برای جلوگیری از روانه شدن کمک سایر کشورها به سیل زدگان جمهوری اسلامی نمونه ای از اقدام های استکبار جهانی است.
هاشمی ادامه داد: این اقدام استکبار جهانی به معنی حمله به بشریت وجنایتی سنگین در حق انسانیت است.
هاشمی اضافه کرد: دلسوزی آمریکا برای سیل زدگان ایران در مقابل افزایش چالش های و تحریم ها ادعایی خنده دار است.
امام جمعه موقت بوشهر گفت: هرچند سیل اخیر خسارت هایی در مناطق مختلف کشور به دنبال داشت ولی درس های زیادی به ما داد که باید از آنها درس گرفت.
وی یادآور شد: سیل اخیر وحدت، انسجام و همدلی مردم را به نمایش گذاشت و دشمنی دشمنان را به ملت ایران ثابت و اقدام های آنان در افزایش تحریم ها، ادعای دلسوزی آنها را به شوخی خنده دار تبدیل کرد.
هاشمی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان و مردم گفت: سیل شور کمک رسانی ملت ایران به سیل زدگان را به نمایش گذاشت و مسئولان در این شرایط حساس باید در رفع مشکلات و جبران خسارت های وارد شده به مردم با دقت بیشتری اقدام کنند.
امام جمعه موقت بوشهر افزود: همچنین پیشگیری از خسارت قبل از حادثه از جمله لایروبی، حفظ حریم رودخانه ها و جنگل ها توسط مسئولان ضروری است.
وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان در عید مبعث گفت: بعثت نماد عبودیت و اجتناب از طاغوت است و رئیس جمهور آمریکا مصداق اصلی طاغوت هستند.
هاشمی اضافه کرد: مبنای حرکت جمهوری اسلامی توحیدی و هیچ گاه دشمن تراشی نمی کند اما جبهه طاغوت با اصل و حرکت توحیدی مخالف است.
وی یادآور شد: ملت ایران در طول چهل سال گذشته با روحیه استکبار ستیزی و وحدت در مقابل استکبار ایستاده و همچنان با همین اراده در این مسیر به حرکت خود ادامه می دهد.
هاشمی با اشاره به سوم شعبان روز پاسدار گفت: امام حسین (ع) در راه حفظ و پاسداری از دین گام برداشتند و امروز نیز هرکسی که در راه عزت دین اسلام گام بردارد پاسدار به شمار می آید.
وی ادامه داد: پاسداران در راه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و رفع تحریم ها نقش بسزایی داشته اند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.