محمود زارع رشکوئیه افزود: خوشبختانه چند سال گذشته با وجود کمبود اعتبار با نگاه مثبت مدیران استان، تلاش اعضای شوراها، دهیاران و دیگر مسئولان ذیربط، پروژه‌های بسیار خوبی در استان اجرا شده که در تعدادی از روستاها زمینه مهاجرت معکوس مردم را فراهم کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان دستاوردها و گام‌های بلند دولت در عرصه‌های مختلف به مردم است.

به گزارش روز یکشنبه دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد ، زارع رشکوئیه افزود: با توجه به تلاش‌ و پیگیری‌ها، در هفته دولت( ۲ الی ۸ شهریور) امسال شاهد بهره‌برداری از ۲۸۴ پروژه با اعتباری افزون بر ۵۰۰  میلیارد ریال هستیمد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته از محل بودجه دهیاری‌های استان تامین شده است، گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های ساماندهی و بهسازی معابر روستایی، ایجاد و ساماندهی فضای سبز، آبرسانی، اجرا و ارتقاء شبکه برق رسانی، گردشگری و میراث فرهنگی و ورزشی است.

از یک میلیون  و 138 هزار نفر جمعیت استان در سال 1395، 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها، آبادی‌ها و مناطق عشایری زندگی می‌کنند. 

۷۵۳۷/ ۲۰۴۷ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.