به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده روز سه شنبه در نشست با شهرداران، بخشداران و دهیاران شهرستان جم افزود: با توجه به مشکل کم آبی استفاده صحیح و هوشمند سازی آبیاری فضای سبز باید بطور ویژه مورد توجه قرار گیرد.
وی بیان کرد: در ارتباط با کم آبی با توجه به نفوذ کلام ائمه جمعه و جماعات در بین مردم باید در زمینه مصرف بهینه اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.
ستوده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با توجه به آغاز توزیع اعتبارات با هدف حفظ بیت المال باید علاوه بر تامین اعتبار برای طرح های نیمه تمام از معرفی پروژه های غیرضروری اجتناب شود.
وی ادامه داد: با هدف تسهیل در روند عبور و مرور جاده های روستایی پیگیری های لازم برای جذب قیر رایگان توسط دهیاری ها از طریق اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دستور کار قرار گرفته است.
ستوده افزود: با توجه به سیاست های عمومی دولت برای ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه لازم پرداخت تسهیلات کم بهره روستایی دفتر امور روستایی و شوراها برای اختصاص لازم نهایت همکاری با دهیاری ها و تعاونی های تشکیل شده را داشته باشد.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر ادامه داد: شهرداران و دهیاران به منظور شفاف سازی اطلاعات مالی و عملکردی به عنوان مبنایی برای تصمیم گیری و حصول اطمینان از حسن اجرا قوانین و مقررات و رعایت صرفه و صلاح در معاملات آنها باید هر چه زودتر نسبت به انجام امور حسابرسی خود تا پایان سال گذشته اقدام کنند.
وی گفت: دهیاران و شهرداران بویژه در مناطق ساحلی باید اجرای طرح های گردشگری را بطور جدی دنبال کنند.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر با اشاره به تکمیل نشدن بوستان امید در روستاهای شهرستان جم و ضرورت تکمیل و ساماندهی آنها دفتر امور روستایی باید زمینه لحاظ تدابیر لازم نسبت به تجهیز و تکمیل آنها فراهم کند.
ستوده با تاکید بر ضرورت بازنگری طرح جامع شهر ریز اظهار داشت: در این ارتباط باید امور فنی، عمرانی و حمل و نقا و ترافیک استان همکاری لازم در زمینه بازنگری طرح یاد شده و حل مشکلات شهرداری شهر ریز را در دستور کار خود قرار دهند.
7212/6043*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.