مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به رایزنی و هماهنگی با نیروی انتظامی استان یزد گفت: به زودی موتورهای سنگین بالای 1300 سی. سی، با ارائه مدارک گمرگی خود پلاک ورزشی می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود شریعتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته و ابتدای امسال با وجود فشارهای اقتصادی که در کشور وجود داشته است، ما در جایگاهی که قرار گرفتیم سعی کردیم اعتماد عمومی و امید بخشی داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی کشوری در شهریور ماه اظهار داشت: این المپیاد در 90 رشته ورشی برگزار می شود و در استان نیز میزبان هفت رشته ورزشی هستیم که تعداد 777 نفر از طرح کشور در این دوره از مسابقات در یزد حضور پیدا می کنند.

شریعتی همچنین با اشاره به روز ملی تشکل ها اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید این روز باب شده است تا مشکلات و محدودیت های سمن ها مورد بررسی قرار گیرد و بیان شود که امیدواریم در استان یزد نیز همچون تشکل های مردمی در زمینه فعالیت های داوطلبانه فعال تر شویم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه 54 تشکل در زمینه های مختلف در حوزه جوانان در استان فعال هستند عنوان کرد: امیدواریم فعالیت های مختلفی که تشکل ها در سطح استان و در حوزه های مختلف به ویژه ورزشی و اجتماعی دنبال می کنند رشد و پویایی روزافزون را به دنبال داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اعتبارات و درآمد ها اظهار داشت: در پروژه های مختلف نیز با وجود کمبود درآمد ها در زمینه تخصیص اعتبارات مدیریت داشتیم اما بیش از 43 پروژه نیمه تمام در استان داریم که امیدواریم با مدیریت مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: سعی داریم در استان که سرانه ورزشی کمتر از 60 سانتیمتر است را به یک متر برسانیم و در این راستا استاندار پیشنهاد طرحی در مجموعه کوثر ارائه کرده اند که امیدواریم با تامین اعتبار این سرانه را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه پیست دوچرخه سواری نیز از جمله طرح‌هایی است که پیگیری شده است و اعتبارات آن از سال 94 بوده اما تخصیص های آن کم بوده که بالای 10 میلیارد برای آن نیاز است عنوان کرد: آمادگی داریم که تمامی پروژه های نیمه تمام را با باشگاه ها مشارکتی به اتمام برسانیم و حتی به آنها واگذار کنیم.

شریعتی همچنین از هماهنگی و رایزنی با نیروی انتظامی برای عدم توقیف موتورسیکلت های سنگین و با حجم بالای 1300 خبر داد و گفت: بر اساس آنچه با نیروی انتظامی صحبت و هماهنگ شده مقرر شد تا مالکانی که موتور خود را به صورت قانونی وارد کرده و مدارک گمرکی دارند پلاک ورزشی بگیرند و در پیست فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه مالکان موتورها مدارک گمرکی را به هیات موتورسواری یا اداره آگاهی تحویل دهند تصریح کرد: این موتورسیکلت ها با ارائه مدارک گمرکی خود پس از تایید آگاهی استان می توانند به صورت هفتگی در پیست موتورسواری یزد که در حال اصلاح و بازسازی است فعالیت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.