به گزارش ایرنا، تغییر مدیریتی در این تیم در حالی صورت گرفت که در هفته های گذشته خبرهایی مبنی بر رفتن این تیم از البرز مطرح شده بود، خبرهایی که بعدها تکذیب شد.
شنیده ها حاکی از این است که برادران طاهری پور مدیریت پیشین اکسین البرز، پس از بررسی های صورت گرفته، مدیریت را واگذار و حمید حمزه‌لو مدیریت جدید این تیم را بر عهده گرفته است.
این در حالی است در اولین گام از سوی مدیریت جدید اکسین البرز، فراز کمالوند سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است.
فراز کمالوند پیش از این موفق شده بود 3 تیم را دسته اول به لیگ برتری ببرد و می توان عملکرد این سرمربی را در گذشته موفقیت آمیز تلقی کرد.
در فصل گذشته اکسین البرز به سرمربی گری علی لطیفی، با 34 بازی، 13 برد، 12 مساوری، 9 باخت، 40 گل زده، 27 گل خورده و کسب 51 امتیاز، جایگاه نهم را در لیگ دسته یک کشور را کسب و از راه یابی به لیگ برتر بازمانده بود.
تیم فوتبال اکسین البرز به رغم زمان کم درابتدای فصل برای انسجام درونی موفق شد لیگ دسته یک کشور را با رتبه تک رقمی به پایان برساند.
تغییرهای مدیریتی در اکسین البرز در حالی صورت گرفته است که مدیریت و سرمربی سابق تیم فوتبال اکسین البرز بارها در مصاحبه هایشان از اینکه از این تیم آنچنان که باید حمایت نمی شود انتقاد کرده بودند.
یکی از مسایلی که بارها از آن انتقاد شده بود این بود که این تیم توسط یک بخش خصوصی اداره می شود و
دارای محدودیت هایی به لحاظ درآمد و قراردادها است، با این شرایط نیاز است که با توجه به اینکه صنایع برند و زیادی در البرز وجود دارد، از این تیم حمایت های بیشتری صورت می گرفت.
اکسین البرز در فصل گذشته با حاشیه های زیادی از جمله انتقال این تیم به استان های دیگر روبرو بوده، حاشیه هایی که اگر چه به واقعیت تبدیل نشد اما توانست تا حدی بر عملکرد این تیم نیز تاثیر بگذارد.
با تغییر مدیریت جدید نیز، شنیده ها گویای این واقعیت است که تمرینات این تیم در تهران انجام می شود و عملا تیم به تهران رفته اما برای انجام بازی ها با توجه به اینکه اکسین متعلق به البرز است،بازی های این تیم در استان انجام می شود.
نقل و انتقال ها در اکسین البرز در حالی صورت گرفته که مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در گفت وگو با ایرنا گفت: امتیاز این تیم در استان ثبت شده و امکان خروج آن از البرز وجود ندارد.
امیر غفرانی افزود: با برنامه ریزی و تقویت بیشتر، تیم فوتبال اکسین البرز قدرتمندانه تر و با شرایط بهتری در لیگ دسته یکم حضور می یابد.
وی اضافه کرد: اکسین البرز تیمی دارای ظرفیت و توان فنی بالایی است که در لیگ دسته یک فصل گذشته با کمی بدشانسی مواجه شد و از صعود به لیگ برتر بازماند.
غفرانی گفت: اکسین البرز با حمایت مردم و مسئولان، توانایی درخشش در سطح بالای فوتبال کشور را دارد.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در فصل گذشته نهایت همکاری را با باشگاه اکسین البرز و هیات فوتبال داشته و در فصل جدید نیز این تیم را همراهی خواهیم کرد.
رئیس هیات فوتبال البرز نیز در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه فردی در هفته گذشته با بیان اینکه مدیریت جدید تیم فوتبال اکسین البرز را در آینده نزدیک کسب می کند گفت: درخواست این فرد از هیات فوتبال این بود که برای رسیدن اکسین به جایگاه واقعی خود و راه یابی به لیگ برتری، هیات فوتبال با مدیریت جدید همکاری های لازم را داشته باشد.
منصور بیکوردی افزود: بر اساس آنچه که ما نیز می شنویم مدیریت این تیم تغییر کرده اما هنوز چیزی به هیات فوتبال اعلام نشده و درخواست ما نیز از آن فرد این بود که روال قانونی را برای تغییر مدیریت طی کرده و پس از آن نهایت همکاری و تعامل را مانند فصل گذشته ما با آنها خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: هیات فوتبال البرز از اکسین در فصل گذشته نهایت همکاری را داشته و تائید این گفته ما هم بر این است که بیشترین امتیاز را در فصل گذشته در بازی های خانگی که به میزبانی این تیم برگزار شده به دست آورده و این نشان از تعامل و هماهنگی بین تیم فوتبال اکسین و هیات فوتبال داشته است.
تمامی امید فوتبال دوستان و مسئولان ورزش و هیات فوتبال البرز این است که اکسین البرز تنها تیم این استان در لیگ دسته یک کشور بتواند در فصل جدید، با رویکردی جدید و بدون حاشیه فعالیت خود را آغاز و بتواند این تیم را به جایگاه واقعی خود در لیگ دسته یک کشور و در نتیجه راهیابی آن به لیگ برتر برساند.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.