به گفته غلامرضا زارع معاون تبلیغات اسلامی ابرکوه  این مراسم در امامزادگان احمد و عباسعلی، مسجد کوثر شهر ابرکوه، امامزادگان شهر مهردشت و تعدادی از روستاهای بخش بهمن و بخش مرکزی ابرکوه برگزار شد.

وی افزود : با اینکه روز عرفه، عید نیست ولی روز عبادت و بندگی است که خداوند متعال برای تعالی بندگان خویش، مومنان را به اطاعت و بندگی فرا خوانده است.
معاون تبلیغات اسلامی ابرکوه اظهار کرد: عرفه روز مبارکی است و بهترین فرصت برای جوانان عزیز است که با ذات اقدس الهی ارتباط برقرار کنند و در راه ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و پیروی از مکتب انسان ساز حضرت سیدالشهدا (ع) تلاش کنند.
وی بابیان اینکه روز عرفه از جمله روزهایی است که در نزد خداوند متعال از ارزش و جایگاه بسیار والایی برخوردار است افزود: با توجه به اینکه در مراسم قرائت دعای عرفه نوجوانان و جوانان بسیار زیادی شرکت می‌کنند؛ این موضوع می‌تواند زمینه‌ساز یک حرکت فرهنگی مناسب باشد.
این مسئول فرهنگی منطقه خاطرنشان کرد : خوشبختانه هرسال مراسم دعای پرفیض عرفه با شکوه بیشتری برگزار می‌شود و امسال نیز این آیین با شکوه‌ خاصی با حضور قشرهای مختلف مردم در مراکز مذهبی برگزار شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.