شهردار بافق در این آئین با گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی، شهدای رسانه و نکوداشت روز خبرنگار( ۱۷ مرداد)  اظهار داشت: رسانه باید اخلاق مدار باشد و در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان گام بردارد.

سید علی نوروز زاده افزود: بی اخلاقی در شان خبرنگار نظام جمهموری اسلامی نیست و مردم از رسانه به عنوان حلقه اتصال بین جامعه و مسئولان انتظار بالایی دارند.

وی با بیان اینکه انتقاد سازنده خبرنگار به حل مشکلات کمک می‌کند، بیان کرد: قلمی که خبرنگار به صورت مثبت می‌نگارد تحولی عمیق در پیشرفت و توسعه جامعه به وجود می‌آورد و چنانچه قلمی منفی بزند می‌تواند اثر مخرب داشته باشد و هزینه زیادی به جامعه تحمیل کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: بسیاری از تصمیمات بر اساس قلم و گزارش خبرنگار شکل می‌گیرد و در واقع خبرنگاران حقوقی بر گردن دولتمردان و جامعه دارند.

در این آئین اعضای شورای شهر بافق نیز هرکدام پیرامون نقش و جایگاه خبرنگار و اصحاب رسانه در جامعه سخنرانی کردند و از خبرنگاران فعال با اهدا لوح سپاس و هدیه نقدی قدردانی شد.

۱۷ مرداد روز شهادت  صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در سال ۱۳۷۷ در افغانستان توسط نیروهای تروریستی طالبان است که در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

۳۶ خبرنگار، مدیر مسئول و دبیر خبر در ۹ رسانه شهرستان بافق فعالیت دارند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

۷۵۴۳/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.