عباس صالح زاده بر تبدیل وضعیت نیروهای استیجاری تاکید کرد و گفت : نیروهای راننده ای که چندین سال است وضعیت آنها به صورت استیجاری است باید سریعا تبدیل وضعیت شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، جلسه ی علنی شورای اسلامی شهر قائمشهر صبح روز یکشنبه با حضور اصحاب رسانه در صحن شورا برگزار شد.

 رئیس شورای شهر قائمشهر با بیان اینکه تبدیل وضعیت نیروهای استیجاری شهرداری مصوبه شورا است، گفت : نیروهای راننده ای که چندین سال است وضعیت آنها به صورت استیجاری است باید سریعا تبدیل وضعیت شوند.

عباس صالح زاده ادامه داد: این مهم توسط فرماندار نیز تصویب شده است و شهردار نیز باید تصویب کند تا دغدغه معیشتی آنان برطرف شود.

وی با اشاره به ایام دهه مبارک فجر، ابراز داشت: در این ایام نیاز به توجه ویژه شهرداری داریم تا درخصوص آذین بندی شهر، افتتاح پروژه های برنامه ریزی شده و مدیریت شهری برنامه ریزی هایی را انجام دهند.

غلامرضا میرزایی با اشاره به نزدیک بودن به پایان سال، گفت :مدعی شدیم که بیش از 60درصد بودجه را برای کارهای عمرانی بستیم.

سخنگوی شورا تصریح کرد: نیاز است بودجه سال گذشته را بررسی کنیم تا بدانیم چه مقدار از پیش بینی های انجام شده محقق شده است و ضمن شناخت نقاط ضعف و قوت، موارد را نیز بررسی کنیم.

میرزایی با بیان اینکه در آستانه نوروز هستیم، خاطرنشان کرد: پاکسازی معابر و زیبا سازی شهر برای نوروز بررسی و خدمات عمومی انجام شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.