به گزارش ایرنا، عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در این نشست که توسط سازمان بسیج رسانه قزوین تدارک دیده شده بود،گفت: بیانیه گام دوم انقلاب حاوی نکات ارزشمند و دربرگیرنده آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین سیره و جهت گیری های مقام معظم رهبری و ترسیم چشم انداز آینده نظام است.
وی با بیان اینکه خیلی از مردم متاسفانه شناخت لازم را از این بیانیه مهم و کلیدی ندارند،افزود: این وظیفه رسانه هاست که به تشریح و تبیین این بیانیه بپردازند و اصحاب رسانه نباید در این خصوص کوتاهی و غفلت کنند.
این فعال رسانه ای با بیان اینکه انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های رخ داده در جهان متفاوت است،افزود: انقلاب ما ضمن مردمی بودن، ریشه در ارزش های الهی دارد.
گنجی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای آسیب زدن به اصول انقلاب و نظام، گفت: دشمنان به صراحت اعلام کرده اند می خواهند جمهوری اسلامی را از حالت انقلابی خود خارج کنند،در حالی که مقام معظم رهبری اعلام کرده اند ماهیت حقیقی انقلاب ما به روحیه مبارزه گری و انقلابی گری و جوشش انقلابی مردم ما بازمی گردد.
وی با بیان اینکه برخی می خواهند جوشش انقلابی از میهن اسلامی ما رخت ببندد،افزود: در این صورت از جمهوری اسلامی ایران تنها نام آن باقی خواهد ماند.
مدیر مسئول روزنامه جوان با بیان اینکه روحیه و جوشش انقلابی مانع از تسلیم و ذلت مقابل دشمنان می شود، گفت: به موضوع جوشش انقلابی و حفظ روحیه انقلابی در بیانیه گام دوم پرداخته شده و رسانه های ما باید آنرا به خوبی برای مردم تبیین و موشکافی کنند.
این فعال رسانه ای خاطرنشان کرد: ارزش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در این است که مسیر و نقشه راه را به طور دقیق به و نسل های بعدی انقلاب نشان می دهد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی خیلی از رویه ها و اشتباهات خود را اصلاح کردیم،اضافه کرد: اما باید دانست که اصول، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تغییرناپذیر و تجدیدنظر ناپذیر هستند.
وی در ادامه خواستار تقویت مطالبه گزی رسانه ها از مدیران شد و با تاکید بر پرهیز از نگاه ساده انگارانه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی،گفت: رسانه ها باید برای پیاده سازی اهداف و آرمان های انقلاب و اعتلای نظام بیشتر تلاش کنند.
این فعال رسانه ای در پایان بر تلاش هرچه بیشتر جوانان برای پیگیری اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.