رقیه کرمانیان روز یکشنبه در نشست مشترک مسئولان شهرستان با موضوع گام دوم انقلاب با اشاره به ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله‌  خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی به تشریح بیانیه مقام معظم رهبری در رابطه با گام دوم انقلاب پرداخت.

وی با تأکید بر مضامین بلند این بیانه، شعارهای انقلاب اسلامی ایران را شعارهای جهانی خواند که هرگز بی‌مصرف و بی‌فایده نخواهند شد گفت، شعارهای انقلاب ما از فطرت بشری سر رشته گرفته است.

کرمانیان یادآور شد:‌ همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، استقلال، عزت، عقلانیت و برادری، هیچ کدام به یک به یک نسل و یا یک جامعه مربوط نیست تا در دوره‌ای بدرخشد و در دوره‌ای دیگر افول کند. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با سرلوحه کردن این مضامین بلند به عنوان اصول قطعی خود، به شدت به آنها پایبند است.

کرمانیان در ادامه ضمن بیان توجه خاص مقام معظم رهبری به جوانان، جوانان را نسلی دانستند که باید پا به میدان عمل گذارند تا بخش دیگری از جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ آغاز شود.

وی یکی از مهم ترین توصیه های مقام معظم رهبری به جوانان را شناخت گذشته و درس گرفتن از آینده عنوان کرد.
معاون فرماندار در ادامه تشریح بیانیه گام دوم انقلاب گفت به‌رغم همه‌ این مشکلات طاقت‌فرسا، جمهوری اسلامی روزبه‌روز گام‌های بلندتر و استوارتری به جلو برداشته است، این چهل سال، شاهد جهادهای بزرگ و افتخارات درخشان و پیشرفت‌های شگفت‌آور در ایران اسلامی بوده ایم که راه طی‌شده فقط قطعه‌ای از مسیر افتخارآمیز به سوی آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی است و دنباله‌ این مسیر باید با همت و هشیاری و سرعت عمل و ابتکار جوانان طی شود. 
این مسئول همچنین به تشریح سرفصل های مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت، علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و درنهایت سبک زندگی  از جمله این سرفصل ها بودند که در این نشست به آن پرداخته شد.

وی با بیان نگاه ویژه مقام معظم رهبری به جوانان گفت: مقام معظم رهبری در پایان بیانیه به ویژه در خصوص سبک زندگی توصیه‌هایی به جوانان می‌کنند، ایشان تلاش غرب در ترویج سبک زندگی غربی در ایران را موجب زیان‌های بی‌جبران اخلاقی و اقتصادی و دینی و سیاسی به کشور و ملت عنوان کردند و مقابله با آن را نیازمند جهادی همه‌جانبه و هوشمندانه از سوی جوان‌ها دانستند.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/ 6197

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.