به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی روز یکشنبه در شورای سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که در دفتر کارش برگزار شد، افزود: مشارکت مردم در برگزاری جشن‌های بزرگداشت انقلاب ضروری است و حضور آحاد جامعه در برگزاری این آیین پررنگ‌تر شود.
وی اظهارداشت: برکات انقلاب بسیار زیاد است و باید این اقدامات برای مردم تبیین و تشریح شود و رسانه‌های جمعی نیز در این زمینه نقش زیادی دارند.
وی با بیان این که انجام کارهای سخت و بزرگ نیازمند برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده است، تبلیغات را در حصول نتیجه و خروجی مثبت در اقدامات و کارهای فرهنگی اثرگذار دانست.
شاهچراغی با تأکید بر لزوم تبلیغات گسترده برای برگزاری جشن‌های بزرگداشت انقلاب، تصریح کرد: باید این آیین‌ها در شأن انقلاب برگزار شود.
امام جمعه سمنان نقش مردم را در چگونگی برگزاری این آیین‌ها اثرگذار دانست و یادآور شد: اینگونه گرامیداشت ‌ها هر چه مردمی‌تر برگزار شود و مردم در آن سهیم باشند خروجی مطلوب تری خواهد داشت.
وی حضور اعضای کارگروه ‌ها را در جلسات برای در جریان قرار گرفتن وظایف محوله به آنان و نظارت بر اجرای درست و باشکوه این آیین‌ها ضروری دانست و بر آن تأکید کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان افزود: مسوولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند با تمام قوا در تبیین دستاوردهای انقلاب بکوشند تا اهداف تعیین شده در جامعه با قوای بیشتری حاصل شود.
سعید ناجی خاطرنشان کرد: اعضای کارگروه‌ها در اجرای مطلوب برنامه‌ها نقش تعیین کننده‌ای دارند و مسوولیت کارگروه‌ها مشخص و به سطح کارشناسی ارجاع داده شود تا برنامه‌ها مدون و با خروجی مثبت و به صورت هدفمند برگزار شود.
به گزارش ایرنا، ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در همه استان‌ها شکل گرفته و 12 کارگروه برای استان‌ها در نظر گرفته شده که مسوولیت آن بر عهده مدیران استانی است.
شعار امسال این ستاد 'افتخار به گذشته و امید به آینده' تعیین شد.
6026/م.ع
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.