مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با تاکید بر لزوم معرفی الگوهای برتر برای صرفه‌جویی در مصرف آب، از برگزاری جشنواره سپاس آب در این راستا در محل آب‌انبار تاریخی رستم گیو خبر داد.

 «محمدمهدی جوادیان‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه یزد، با اشاره به برگزاری جشنواره سپاس آب در یزد، اظهار کرد: این جشنواره که امسال با هدف فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف آب و تجلیل از بهترین مصرف‌کنندگان آب در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، شرب و بهداشت برگزار می‌شود، در سال گذشته هم با عنوان شب مهر آب یزد در راستای اجتماعی کردن آب برگزار شد.

وی با بیان این که برای تاثیرگذاری هرچه بهتر این جشنواره از زبان هنر استفاده شده است، گفت: زبان هنر، گویاترین، ساده‌ترین و تاثیرگذارترین زبان است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد ادامه داد: برای تحقق اهداف برگزاری این جشنواره و دستیابی به توسعه پایدار باید سنت‌های ماندگار را احیا کرد و به خاطر آورد که پدرانمان چگونه با کمترین میزان آب بهترین شیوه‌های استفاده از آب را به یادگار گذاشته‌اند.

وی افزود: باید منابع آب موجود را حفظ و با مدیریت مصرف، نگرانی تامین آب را برطرف کرد.

جوادیان‌زاده در پایان با اشاره به این که جشنواره سپاس آب از یکم تا سوم مردادماه سال جاری در محل آب انبار تاریخی رستم‌گیو برگزار می‌شود، یادآور شد: امسال برنامه شب مهر آب یزد و طرح سپاس آب ادغام شده و قرار است هر سال چندین مورد رویداد آبی در استان برگزار شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.