سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در بازرسی ماموران از یک منزل مسکونی دریزد 111 کیلوگرم تریاک کشف شد .

به گزارش ایسنا-منطقه یزد، سرهنگ «علی افخمی» اظهار کرد: روز گذشته مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی منزل یک قاچاقچی  و توزیع کننده موادمخدر در یکی از محلات شهر یزد شدند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: ماموران در بازرسی از منزل این قاچاقچی 111کیلو و 100گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در یکی از اتاق‌های منزل جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ افخمی با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

کشف 2 میلیارد پوشاک قاچاق در یزد

سرهنگ «محمدرضا حناساب» گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالای خارجی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان یزد هنگام کنترل محور مواصلاتی مهریز-یزد به یک دستگاه تریلی مشکوک  شده و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو که از بندرعباس عازم تهران بود چهار هزار و 826 ثوپ انواع پوشاک خارجی قاچاق کشف و دو متهم را نیز دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی گفت: کارشناسان ارزش این محموله پوشاک را دو میلیارد ریال برآورد کرده اند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به تبعات سوء کالای قاچاق بر اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: همگان باید تلاش کنند این معضل در کشور ریشه کن شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.