سرهنگ رضا ظهیریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های عملیاتی انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی مهاباد به ارومیه به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی‌هایی که از این خودرو صورت گرفت 169 ثوب البسه کشف و ضبط شد که راننده آن پس از تشکیل پرونده مقدماتی تا تعیین و تکلیف نهایی راهی زندان شده و خودرو نیز توقیف شد.
سرهنگ ظهیریان، ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر 400 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: قاچاق کالا ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می کند و باعث از کار افتادن چرخه تولید و ورشکستگی کارخانه های داخلی می شود و از این رو پلیس بر خود واجب می داند که با پدیده قاچاق به شدت مبارزه کند.
وی با تاکید بر مبارزه با پدیده قاچاق و تحقق شعار سال، گفت: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت اخلالگران اقتصادی، مراتب را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا مهاباد دارای سه کلانتری است و سالانه افزون بر ده ها میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان کشف و ضبط می شود.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.