سرهنگ رضا زارعی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ماموران حاضر در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه خودروی کامیون تانکردار مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی های از این خودرو 32 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق به ارزش حدود 800 میلیون ریال کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: همچنین یک دستگاه کامیون تانکردار حامل فرآورده های نفتی قاچاق قصد عبور از جاده های همدان را داشت که تیم های گشتی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، این وسیله نقلیه را در حوالی جورقان مشاهده و متوقف کردند.
سرهنگ زارعی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو 6 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز به ارزش 150 میلیون ریال کشف کردند.

**کشف سیگار در همدان
رئیس پلیس آگاهی استان همدان یادآوری کرد: پس از دریافت خبری مبنی بر دپو کالای قاچاق در منزل فردی، با هماهنگی مقام قضائی این محل بازرسی شد.
سرهنگ زارعی افزود: بیش از 98 هزار نخ سیگار و 2 هزار و 811 قلم قرص ترامادول خارجی و قاچاق در این منزل مسکونی کشف شد.
وی اضافه کرد: همچنین 427 هزار و 800 نخ سیگار خارجی و قاچاق در 2 ماموریت جداگانه در این استان کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس آگاهی همدان افزود: 2 دستگاه خودروی سواری از شهرهای مرزی غرب کشور اقدام به حمل و جابجایی سیگار های خارجی می کردند که در شهر صالح آباد متوقف و در بازرسی از آنها محموله سیگار قاچاق کشف شد.
سرهنگ زارعی گفت: همچنین فردی با یک دستگاه خودرو سواری تیبا قصد داشت مقادیری کالای قاچاق را از شهرستان های غربی به همدان منتقل کند که در ایستگاه بازرسی شهید زارعی شناسایی و متوقف شد.
وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این وسیله نقلیه 150 هزار نخ سیگار خارجی به ارزش 350 میلیون ریال کشف کردند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.