به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند.
وی افزود: با وجود دستور ایست ماموران به راننده خودرو اما وی توجهی نکرد که در نهایت با اقدامات پلیسی، متوقف و در بررسی ها راننده بیان داشت، حامل بار پوکه معدنی است.
فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: در بررسی های مشخص شد یک عدد تانکر بزرگ به طرز ماهرانه ای در زیر پوکه معدنی جاساز شده که از این جاساز، 40 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: 2 متهم در این خصوص دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

** بستن دست و پا و سرقت زیورآلات صاحبخانه
رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت به عنف منزل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این نهاد قرار گرفت.
سرهنگ رضا زارعی اضافه کرد: سارقان با ورود به یک منزل مسکونی و بستن دهان و دست و پای صاحبخانه، با تهدید چاقو اقدام به سرقت النگو و انگشتر به ارزش 400 میلیون ریال کردند.
وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و تحقیق از شاکیان مشخص شد صاحب خانه یک روز قبل از سرقت به اتفاق همسرش در یکی از شهرستان استان همدان سوار یک دستگاه خودرو سمند شخصی با سرنشینی 2 نفر شدند.
سرهنگ زارعی اضافه کرد: نامبردگان اعتماد این زن و شوهر را جلب کرده و با حیله و نیرنگ به بهانه کمک، وارد منزل آنان شده و بعد از صرف ناهار خارج می شوند.
رییس پلیس آگاهی همدان بیان کرد: آنها فردای آن روز با توجه به این که شماره تلفن صاحب خانه را داشتند با آنان تماس گرفته و اعلام می کنند به علت تصادف هم اینک در بیمارستان بستری شدند بنابراین تقاضای آوردن چای به بیمارستان می کنند.
سرهنگ زارعی ادامه داد: سارقان در حوالی خانه کمین کرده و پس از خروج شاکی، وارد منزل شده و پس از مواجهه با همسر شاکی با بستن دست و پا و دهان این خانم و با تهدید چاقو اقدام به سرقت طلاجات او می کنند.
وی گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و چهره نگاری توسط شاکی، مشخصات یکی از سارقان را دریافت کردند که مشخص شد متهم قصد عزیمت از تهران به یکی از استان های همجوار را دارد.
رییس پلیس آگاهی استان همدان افزود: 2 تیم از ماموران پلیس آگاهی با انجام ایست و بازرسی مقطعی در ورودی استان، خودروی متهم را متوقف و نامبرده را دستگیر کردند.
سرهنگ زارعی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی به سرقت طلاجات با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد که با راهنمایی وی همدستش نیز دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

** درخواست پول برای بازگرداندن خودروی سرقتی
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در پی تماس یکی از شهروندان مبنی بر سرقت خودروی پژو 206 وی در یکی از مناطق شهر همدان، تیمی از ماموران یگان 110 به محل اعزام شدند.
سرهنگ جمشید باقری افزود: پس از بررسی های مقدماتی مشخص شد زمانی که راننده پژو برای خرید از سوپرمارکت بدون برداشتن سوئیچ خودرو را ترک می کند 2 سارق با ضرب و جرح او، خودرو را سرقت کردند.
وی بیان کرد: مشخصات خودروی یاد شده در اختیار تمامی گشت های پلیس قرار گرفت و کارآگاهان دایره تجسس کلانتری 12 مدرس مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: 24 ساعت پس از وقوع سرقت، شاکی در تماس با پلیس خبرداد که سارقان از وی خواستند در ازای پرداخت مبلغی پول به آن ها، خودرو را تحویل بگیرد.
سرهنگ باقری افزود: پس از آموزش های لازم به شاکی در قرار ملاقات او با سارقان، ماموران واحد تجسس به همراه ماموران یگان عملیاتی 110 به صورت نامحسوس محل قرار را کنترل و زمانی که سارقان قصد داشتند از مالباخته پول را دریافت کنند دستگیر شدند.
وی اظهار داشت: با دستگیری سارقان، خوروی مسروقه نیز در مخفیگاه آنها کشف و تحویل مالباخته شد؛ همچنین متهمان پس از تشکیل پرونده و دستور قضائی روانه زندان شدند.

**کشف 10 کیلوگرم تریاک
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: در پی اشراف اطلاعاتی مشخص شد یکی از قاچاقچیان اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان همدان می کند.
سرهنگ هادی قزوینه افزود: با یک اقدام هوشمندانه و دقیق کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، منزل متهم در شهر همدان شناسایی و در بازرسی از آن 10 کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و نامبرده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان بیان کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی از رویکرد های اصلی پلیس بوده و سوداگران بدانند از چنگال قانون نمی توان گریخت.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.