سرهنگ مسعود قانعی روز دوشنبه به ایرنا گفت: استان یزد در این مدت با 17.5 درصد کاهش تلفات جان باختگان جاده ای، رتبه دوم کشور را به دست آورد که در نوع خود در این استان، بی سابقه بوده است.
به گفته وی این شاخص، طبق گزارش آماری اعلامی از سوی وزارت راه و شهرسازی و بنا بر آمار ماخوذه از سازمان پزشکی قانونی کشور به دست آمده است.
وی اظهار داشت: خراسان شمالی با 19.2 و خراسان جنوبی با 14.7 درصد کاهش، رتبه های اول و سوم را به دست آوردند.
سرهنگ قانعی تصریح کرد: در کسب این رتبه توسط پلیس راه استان یزد عوامل موثری دخیل بودند که از جمله می توان به رعایت کلیه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی آحاد مردم، تعامل و همکاری دستگاههای دخیل در امر ترافیک از جمله اعضای شورای ترافیک استان، دستگاههای امدادی، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس و هلال احمر و ... اشاره کرد.
رییس پلیس راه استان یزد عوامل دیگر کسب این رتبه را خدمات عوامل کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، آشکارسازی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی و تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر پلیس خدمتگزار در مجموعه پلیس راه استان یزد ذکر کرد.
به گفته وی پلیس راه استان یزد با تحت پوشش قرار دادن کلیه محورهای مواصلاتی استان، برخورد با تخلفات حادثه ساز، ترویج فرهنگ آموزش رانندگی و انضباط بخشی در نظم و تامین امنیت عبور و مرور در جاده های استان، نقش موثری در این موفقیت داشته است.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.