تهیه کننده و دبیر برگزاری این کارگاه ها عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کارگاه ها با شرکت 120 هنرجو به مدت چهار روز تا 13 اردیبهشت ماه در سالن همایش دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر یزد ادامه دارد.
سیدحسین سیدعلیزاده افزود: این کارگاه های هنری با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، مرکز آموزش فرهنگ و هنر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... برگزار می‌ شود.
وی با ابراز خرسندی از استقبال مطلوب هنرجویان از مجموعه کارگاه های عکاسی حرفه ای در یزد ادامه داد: در این کارگاه ها « یاسر دلباز» با موضوع ادیت و روش های نوین ویرایش عکس، « بردیا سعادت» با موضوع عکاسی در سفر و طبیعت و « محسن خیرخواه »با موضوع نورپردازی و مهندسی معکوس در نورپردازی پرتره تدریس می کنند.
سیدعلیزاده خاطر نشان کرد: هنرمندان یزدی استعداد و ظرفیت بالایی دارند که در صورت توجه بیشتر مسئولان و بهره گیری از ایده ها، آنها می توانند در کشور سرآمد باشند.
این هنرمند جوان با یادآوری فرهنگ غنی یزد و ثبت پنج اثر تاریخی استان در فهرست میراث جهانی یونسکو تصریح کرد: فرهنگ و هنر یزد می تواند از قالب ذهنیت خارج شود و با پشتکار اهالی این حوزه بیشتر در عرصه های منطقه ای، ملی و جهان نمود یابد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت همه ساله میزبان برگزاری جشنواره و کارگاه های مختلف فرهنگی و هنری استانی، ملی و بین المللی است.
7532/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.