به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، مجید جوادیان زاده در نشستی با روسای انجمن های هنری استان افزود: بدون شک فراهم شدن زیرساخت های فرهنگی و هنری، تولیدات بیشتر و مطلوب تری به همراه خواهد داشت.
وی ادامه داد: جامعه ای که تنها توسعه فیزیکی و مادی دارد و به سمت مدرنیته یک بعدی حرکت می کند، به مانند جسمی فاقد روح است.
وی تصریح کرد: هنر روح کالبد انسانی است که سرزندگی، نشاط و شادابی را به همراه دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با تبیین وضعیت فرهنگی و هنری استان، اظهار کرد: باور داریم گفت و گوی مستقیم هنرمندان و مسئولان، سوء تفاهم و مشکل را برطرف می کند.
جوادیان زاده با بیان اینکه با ذهن خوانی بسیاری از اتفاق های مثبت رخ نخواهد داد، اظهار امیدواری کرد: در قالب گفت و گو و همفکری ها، هنرمندان و مسئولان فرهنگی به زبان و بیان مشترکی دست یابند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نیز در این نشست گفت: ظرفیت های فرهنگی و هنری استان رو به بهبود و نسبت به استان های همجوار مطلوب تر است.
محمود دهقان هراتی، نداشتن ساختمان تئاتر شهر، موزه هنرهای معاصر، کمبود فضای هنرستان ها، نداشتن سالن تخصصی پخش فیلم انجمن سینماهای جوان و موسیقی را بخشی از محدودیت های پیش روی هنرمندان عنوان کرد.
در این نشست که با حضور سیدابوالفضل موسوی رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، رئیسان انجمن های هنری فعالیت های تجسمی، نمایشی، گرافیک، موسیقی، خوشنویسی، سینما، شعر و عکاسی به بیان دغدغه ها و مشکلات حوزه فعالیت خود پرداختند.
7532/ 2047/
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.