شاپور تشرینی روز پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد و از یک هزار و 150 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط 150 هنرمند، 40 اثر به عنوان آثار منتخب معرفی شد.
وی بیان کرد: استفاده از تجهیزات به روز عکاسی در ثبت طبیعت، معرفی جوانان مستعد این هنر، ایجاد بانک اطلاعاتی یکسان عکاسان کشور و معرفی عکاس و آثار منتخب هر شهرستان در نمایشگاه از هدف های این جشنواره بود و نمایشگاه 40 اثر منتخب جشنواره به زودی در تهران برگزار خواهد شد.
تشرینی ادامه داد: جواد پروردگاری در اثر خود، عکسی از طبیعت حاشیه تهران را به نمایش گذاشته و خوشبختانه کانون فیلم و عکس آستارا در پرورش هنرمندان موفق عمل کرده و بستر برگزاری جشنواره های استانی و کشوری فیلم و عکس در این شهرستان فراهم است.
جواد پروردگاری از هنرمندان حوزه فیلم و عکس آستارا در فیلم های تولیدی هنرمندان این شهرستان با عناوین آتا، بادبادک سفید، باران و رویاهای آبی من به عنوان دستیار تولید، تصویربردار و مسئول جلوه های ویژه نقش داشته است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و هفت انجمن هنری با 400 هنرمند در آن فعال است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.