به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدرضا مدرسی، روز پنجشنبه در جمع اصناف و بازاریان در مسجد بیاق خان یزد افزود: قرار دادن نام نیروی مردمی و انقلابی سپاه در فهرست گروه های تروریستی نشان دهنده اوج حقارت و جهالت دولت آمریکا است.
وی ادامه داد: همه محرومان و آزادیخواهان عالم به خوبی به نقش و جایگاه سپاه مقتدر پاسداران جانبرکف در برابر توطئه های استکبار جهانی و به خصوص داعش و کروهک های تکفیری واقف هستند.
عضو یزدی فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: آمریکا نه تنها با سپاه و بسیج که با همه ملت رشید ایران سر جنگ دارد و این در 40 سال گذشته به خوبی مشخص شده و همچنان ادامه دارد.
مدرسی گفت: امنیت منطقه مدیون ایثار و فداکاری پاسداران قهرمانی است که در میادین مختلف لحظه ای دست از تلاش بر نمی دارند و خود را وقف خدمت به ملت و کشور کرده اند.
عضو فقهای شورای نگهبان بیان داشت: خشم آمریکایی ها و اروپایی ها از سپاه در عمل خشم از ملت قهرمان ایران است که با نهضت و قیام الهی خود تمام منافع استکبار به خطر انداخته است.
مدرسی گفت: این توطئه جدید ترامپ و آمریکا هیچ خللی در اراده قوی مردم فهیم و ولایی و سپاه مقتدر اسلامی در تداوم راه عزت و اقتدار و طی کردن مسیر حقیقت ندارد.
در این مراسم شرکت کنندگان با شعارهای انقلابی و حماسی توطئه های آمریکا را محکوم کردند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.