به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی روز یکشنبه در نشست درس اخلاق مسئولان اداره های شهرستان افزود: مدیران باید سرآمد دیگران باشند و ساده زیستی می‌تواند برای اقتصاد جامعه مرهمی باشد .
وی گفت: وقتی مردم احساس کنند، سیاست‌گذاران مشکلات معیشتی آنها را درک می کنند، راحتر می‌توانند طعم تلخ مشکلات را تحمل کنند .
امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه حضرت محمد (ص)که سرآمد همه انبیا الهی است، از مردم و با مردم بودن سخن می‌گویند، افزود : علی (ع) نیز ساده زیستن را بیان می‌کنند .
وی ادامه داد : ابراز همدردی وقتی محقق می‌شود، شخصی که مقام و منسبی دارد باید سطح زندگی خود را با مردم یکی کند و همتراز زندگی نیازمندان باشد .
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه بیان کرد: رعایت و تبلیغ اصول همزیستی با فقرا و زدودن روحیه تکبر و خودخواهی در جامعه ضروری است.
حسینی خاطرنشان کرد: هر مسئولی باید روحیه جهادی در خدمت رسانی به مردم داشته باشد و به مقام دلخوش نباشد بلکه مردم‌ دوست باشد و هم‌سطح مردم زندگی کند .
امام‌جمعه ابرکوه به نماد عینی در سیلاب ویرانگر اخیر در کشور اشاره کرد و یادآور شد: وقتی مقام دولتی مطالبات خانواده را هنگام عید رها و از نزدیک مشکلات مردم را نظاره‌ می کند، این خود حکومت دینی و مردمی است .
امام‌جمعه ابرکوه از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و حکومتی خواست که برای رفع مشکلات همت کنند و با راه‌ اندازی پایگاه‌های امداد از جمله موکب‌ها ، کمک‌های مردمی را برای سیل‌زدگان جمع ‌آوری کنند .
فرماندار ابرکوه هم گفت : آمادگی لازم برای کمک به سیل‌زدگان با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان انجام شود.
محمد کاظمی نسب افزود : سیل اخیر که بی‌سابقه بود خشم طبیعت را نشان داد که همه از جمله مسئولان بایستی در صدور مجوزهای ساخت‌ و ساز در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها قانون را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه مسئولان 2 رویکرد را در تکریم مردم لحاظ کنند افزود: مسئولان در تغییر رفتار اجتماعی خود دقت داشته باشند و عزم جدی در اجرای دقیق مقررات و قوانین دولتی را جزم کنند.
فرماندار ابرکوه ادامه داد: مسئولان با بهترین رفتار و اخلاق که مورد انتظار است با مردم رفتار کنند و بدون هرگونه بی‌احترامی جوابگوی مردم باشند .
مرکز شهرستان 53 هزار نفر ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.