به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» عصر چهارشنبه در حاشیه ملاقات مردمی با جمعی از شهروندان شهرستان های مختلف استان مرکزی در ساختمان شماره سه استانداری این استان، افزود: ملاقات های مردمی علاوه بر حل مشکلات مردم، انگیزه و امید را در جامعه افزایش می دهد و باید در تمام دستگاه های اجرایی دیدار چهره به چهره با مردم جریان داشته باشد.
وی ادامه داد: در ملاقات های مردمی تلاش می شود در چارچوب قانون و در حد توان و امکانات دستگاه ها، مشکلات مراجعه کنندگان رفع و به درخواست های آنان پاسخ مناسب داده شود.
استاندار مرکزی بیان کرد: مسئولان در قبال مسئولیتی که دارند باید به مردم خدمت کنند و حضور فعالانه مدیران اجرایی در بین مردم می تواند به حل مشکلات و دغدغه های آنها کمک شایانی داشته باشد.
آقازاده اظهار داشت: مشکلات مردم که در این نشست ها مطرح می شود بیشتر در زمینه تولید، سرمایه گذاری، مسائل معیشتی، اشتغال و ناهماهنگی ها در اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی است.
وی بیان کرد: مشکل اشتغال با حمایت همه جانبه از بخش خصوصی، تولید و صنعت محقق می شود که این مهم در دستور کار خانواده دولت در استان قرار دارد.
استاندار مرکزی بیان کرد: ناهماهنگی بین بخش دولتی و بخش خصوصی در اجرای طرح های اقتصادی و عمرانی نیز مشکلاتی هستند که با پیگیری های دستگاه های مختلف قابل هستند.
16 مراجعه کننده در نشست ملاقات مردمی امروز استاندار مرکزی مشکلات و مطالبات خود را دربخش های مختلف اشتغال، سرمایه گذاری، مشکلات با دستگاه های اجرایی درمیان گذاشتند.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر، 23 بخش، 795 روستای دارای دهیاری و بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن بیش از یک میلیون و 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.