دبیر اجرایی این همایش روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: محورهای اصلی همایش شامل بانوان، وقف و امور خیریه، بازخوانی زندگانی و خدمات بانو فاطمه و فرهنگ رضوی و سبک زندگی رضوی در خانواده و جامعه با تاکید بر نقش مادری است.
نوید نصیری زاده افزود: احیای فرهنگ ناب و پویای رضوی و نقش آن در بهبود سطح کیفی و کمی زندگی و اصلاح سبک آن، افزایش قوام و جایگاه خانواده و در راس آن محور مادر به عنوان اساسی‌ ترین عامل سربلندی و پیشرفت ایران و مشارکت بیشتر بانوان فرهیخته و خیر در مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه از مهمترین اهداف همایش است.
وی با بیان اینکه یک شب پیش از برگزاری همایش، شب شعر زنان آفتاب نیز برگزار خواهد شد، ادامه داد: آخرین مهلت ارسال مقاله و شعر 25 فروردین ماه جاری و آخرین مهلت ثبت نام شرکت در همایش پنجم اردیبهشت 98 است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد از دانشجویان، فرهنگیان، استادان، شاعران، هنرمندان و صاحب نظران برای ارایه شعر و مقاله و شرکت در همایش ملی فرهنگ رضوی، بانوان فرهیخته و نیکوکار دعوت کرد.
در استان یزد که 25 سال پیاپی رتبه نخست قبولی در دانشگاه‌ها را داراست، حدود 100 هزار دانشجو در 68 مرکز آموزش عالی به تحصیل مشغول هستند.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.
7532/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.